Deklaracja Dostępności

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Niesułkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.sp-niesulkow.pl

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Deklarację sporządzono dnia:

Deklarację ostatnio aktualizowano dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
  • Materiały wideo nie posiadają audiodeskrypcji lub napisów dla osób niesłyszących.
  • Niektóre załączniki umieszczone na stronie nie posiadają prawidłowego opisu kontekstowego lub nie posiadają go wcale.
  • Infografiki nie posiadają alternatywy w postaci pliku pdf.
  • Część linków występująca na stronie nie posiada jasno określonego celu oraz prawidłowego opisu kontekstowego.
  • Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo.

Nadmierne koszty:

    Brak informacji

Treści nieobjęte przepisami:

    Brak informacji

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest Elżbieta Błaszczyk , adres e-mail: e.blaszczyk@sp-niesulkow.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: +48 798 071 234 .

Informacja zwrotna

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi,
  • sposób kontaktu.

Jeżeli osoba zgłaszająca żądanie potrzebuje informacji w alternatywny sposób, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje wnoszącego żądanie o terminie realizacji, który nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie ma prawo złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Elżbieta Błaszczyk
  • Adres instytucji: brak informacji
  • e.blaszczyk@sp-niesulkow.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie budynku:

Szkoła działa w dwóch budynkach. W jednym z budynków zapewnione są wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne. W jednym budynku zostały zastosowane rozwiązania architektoniczne, środki techniczne, zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych

Dostosowanie wejść do budynków:

Szkoła działa w dwóch budynkach. W jednym z budynków zapewnione są wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne. W jednym budynku zostały zastosowane rozwiązania architektoniczne, środki techniczne, zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych

Dostosowanie korytarzy:

W budynku zostały zastosowane rozwiązania architektoniczne, środki techniczne, zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.

Dostosowanie schodów:

W budynku zostały zastosowane rozwiązania architektoniczne, środki techniczne, zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.

Dostosowanie wind:

Szkoła nie posiada windy do przewozu osób niepełnosprawnych.

Dostępność pochylni:

W budynku zostały zastosowane rozwiązania architektoniczne, środki techniczne, zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.

Dostępność platform:

W budynku zostały zastosowane rozwiązania architektoniczne, środki techniczne, zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.

Dostosowanie parkingów:

Szkoła posiada oznakowane miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.

Prawo wstępu z psem asystującym:

Tak, pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność tyflomap:

W budynku nie ma tyflomap.

Dostępność tłumacza języka migowego:

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Dostępność informacji głosowych:

Szkoła posiada wideodomofon z funkcją głosową.

Dostępność pętli indukcyjnych:

W budynku nie ma pętli indukcyjnej.