
III KLASA POTRAFI!
Przepis na dobrą zabawę i świetnie spędzony czas
Składniki
- kilka wspólnych pomysłów na stworzenie historyjki,
- dobre poczucie humoru i rytmu,
- chęć do rysowania, rymowania i rapowania,
- rekwizyty i przebrania zrobione praktycznie z czego się da i z tego co jest pod ręką (kreatywnej mamy albo kreatywnego taty)
- dużo cierpliwości kilku nauczycieli :)
- parę narzędzi pożyczonych od uśmiechniętych pań woźnych
- muzyka przy której biodra same się ruszają
Sposób przygotowania
Wymieszać wszystkie propozycje historyjek w jedną całość, dodać wiele kolorowych rysunków, ułożyć rymy do głównego przeboju przedstawienia. Na każdych zajęciach rozwijających kreatywność ostrożnie podgrzewać składniki, cały czas mieszając, ale tak, żeby pani się nie zagotowała. Na sam koniec, do smaku, można dorzucić jeden lub kilka pomysłów i... delektować się wspólnie przygotowanym rezultatem!
Taka jest w skrócie historia naszego filmu o robotach. Uczniowie klasy III aktywnie spędzili czas na zajęciach rozwijających kreatywność. W każdy wtorek dodawali parę nowych elementów tekstu przedstawienia, stworzyli rysunki, wymyślili przebrania, tekst rapu/piosenki. Nagrywanie odbyło się w kilku etapach – zdjęcia, filmiki, audio, piosenka. Potem jeszcze parę owocnych spotkań nauczycieli – oczywiści specjalistek od reżyserii, kamery i montażu filmu :)
Wszystko pięknie złożyło się na Film o Robotach.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba!
Bożena Urquidi
Czy jestem kreatywny?
Uważam, że tak, bo historyjka wyszła nam super!
Jestem kreatywna dlatego, że każdy na swój sposób jest kreatywny.
Tak, bo mam bujną wyobraźnię.
Jestem trochę kreatywny, ale to zależy od tego czy jestem wyspany :)
Tak, bo jestem spostrzegawcza.
Jestem kreatywny, bo łatwo układało mi się tę historię.